مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 12:152017-08-08سياسي

حذف پدیده "دانشجوی ستاره دار" در زمان وزارت دکتر فرهادی


رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر این که دراین دروه ما با پدیده زشت دانشجویان ستاره دار مواجه نبودیم ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت مشکلات باقی مانده در این حوزه مرتفع شود.

- حذف پدیده "دانشجوی ستاره دار" در زمان وزارت دکتر فرهادی رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر این که دراین دروه ما با پدیده زشت دانشجویان ستاره دار مواجه نبودیم ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت مشکلات باقی مانده در این حوزه مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صدوق در اجلاس سراسری روسای دانشگاه و پژوهشگاه و مراکز علمی با اشاره به دوران وزارت دکتر فرهادی افزود: در زمانی دکتر فرهادی سکان آموزش عالی را در اختیار گرفت که حوزه آموزش عالی در شرایط خوبی قرار نداشت و دستخوش روندهای تخریبی ناشی از سیاست های نادرست بود.

وی با بیان اینکه در دوران گذشته ما با کمیت گرایی افراطی در مراکز آموزش عالی مواجه بودیم اظهار کرد: این وضعیت به ویژه در دوره های دکتری رخ داد که هم اکنون نیز تبعات آن را تحمل می کنیم.

صدوق با تاکید بر اینکه با حضور دکتر فرهادی آموزش عالی به مسیر طبیعی خود بازگشت ابراز امیدواری کرد که دولت آینده مشکلات باقی مانده را نیز برطرف کند تا در چهار سال آینده بیلان خوبی از وضعیت آموزش عالی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف پدیده "دانشجوی ستاره دار" در زمان وزارت دکتر فرهادی

حذف پدیده "دانشجوی ستاره دار" در زمان وزارت دکتر فرهادی